یلداتون مبارکــــــــــــــــــ
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 

 آنگاه كه تولد دختري بيگناه مايه ي ننگ عرب ها بود ؛

آنگاه كه زندگي براي دختران ساعتي به طول نمي انجاميد ...

نياكان پاكمان ، بلندترين شب سال را ، شب تولد مينو (الهه زن ) و ميترا (الهه خورشيد )

را به نام
 يـــلـــدا نام نهادند و شادي كردند .


 يـــلـــدا 

 يادگار نام وطن و عروس زمستان در راه است 
 ايران من ... مهربانم ... يلدايت پيشاپيش خجسته باد .. 





محفل آريايي تان طلايي 

دلهايتان دريايي 

شادي هايتان يلدايي 
پيشاپيش مبارك باد اين شب اهورايي

* * *
 يلداي همگيتون مبارك باشد انشاالله 


















 
یلدات مبارک مخاطب خاصّـــمگریه






 

 

 







نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری خواننده جوان موسیقی پاپ در اثر سانحه تصادفی که در یکی از خروجی های اتوبان همت رخ داد دار فانی را وداع گفت. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری وارد نشده اما متاسفانه همسر وی جان خود را از دست داده است. تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ از جمله محسن چاووشی- مهدي يراحي - ماهان بهرام خان و... در صفحه‌های شخصی اینترنتی خود با بنیامین بهادری ابراز همدردی کرده اند.






مراسم تشییع پیکر آن مرحومه صبح روز شنبه برگزار خواهد شد..





روحش شاد و يادش گرامي... 






ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻭ ﺗﻠﺦ ﺭﻗﻢ ﺧﻮﺭﺩﮐﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺷﺐِ ﻧﺒﻮﺩﻧﺶ، ﻃﻮﻻﻧﯽﺗﺮﯾﻦ ﺷﺐ ﺳﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ...







نوعی ماهی وجود دارد که تا ارتفاع خیلی کمی می تواند بپرد. این ماهی ماهی پرنده نام دارد. ماهی پرنده نمی تواند مانند پرندگان پرواز کند، چون بال ندارد. 

او ابتدا با سرعت بسیار زیادی در حدود 65 کیلومتر در ساعت بر سطح آب شنا می کند. سپس باله های جلویی خود را باز می کند و در ارتفاعی بالاتر از سطح آب به پرواز در می آید. این ماهی در طول پرواز به کمک ماهیچه های باله اش آنها را باز نگه می دارد، اما هنگامی که به سطح آب باز می گردد، آنها را به حالت اولیه شان بر می گرداند. 

معمولی ترین نوع ماهی پرنده 2 باله دارد و در تمام آبهای نواحی استوایی یافت می شود و 25 سانتی متر طول دارد. بلند ترین ماهی پرنده نیز 45 سانتی متر و 4 باله دارد و در نزدیکی سواحل کالیفرنیا زندگی می کند. عرض بدن ماهی های پرنده بین 4 تا 5 سانتی متر است. بعضی از اوقات این ماهی ها در هنگام پرواز خود را در خلاف جهت امواج به آنها می کوبند و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورند. برخورد آنها با آب به آنها انرژی بیشتری داده و باعث می شود تا ارتفاع بیشتری را پرواز کنند که معمولا ارتفاع زیادی است. یک ماهی پرنده می تواند در حدود نیم دقیقه پرواز کند.









این مرد در دهستان دژگاه از توابع شهرستان فراشبند در استان فارس روزگار می‌گذراند و از حمام گریزان است. او می‌گوید اگر تمیز شود، مریض خواهد شد.

 

 

 







 

 







 

 

 







یك شب كه من و همسرم توی رختواب مشغول ناز و نوازش بودیم. در حالی كه احتمال وقوع حوادثی هر لحظه بیشتر و بیشتر می*شد یك دفعه خانم برگشت و به من گفت: "من حوصله*اش رو ندارم فقط می*خوام كه بغلم كنی."
چی؟ یعنی چه؟ و اون جوابی رو كه هر مردی رو به در و دیوار می*كوبونه بهم داد:
تو اصلاً به احساسات من به عنوان یك زن توجه نداری و فقط به فكر رابطه*ی فیزیكی ما هستی!

 







نمایشگاه آجیل و خشکبار درحالی برگزار شد که به همه چیز شبیه بود جز نمایشگاه.

اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار،آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته از ۲۸آبان تا یکم آذر ماه ، در حالي برگزار شد كه مسولان برگزار كننده از حضور صدها شرکت تولید کننده و صادرکننده خشکبار داخلی و خارجی ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خبر داده بودند. در حالی که تا اختتامیه این نمایشگاه حتی بازدید کننده خارجی هم ظاهر نشد چه برسد به غرفه های شرکت خارجی...


باوجود اعلام اینکه این نمایشگاه بدون فروش محصولات برگزار خواهد شد اما برخی غرفه داران به صورت های مختلف اقدام به فروش می کردند از خشکبار تا نهال های گردو ، بادام و...


اما نکته جالب این نمایشگاه آجیل یک و نیم میلیونی بود که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تصاویر مربوط به آن را پایین خواهید دید.













عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان، 

جشن ازدواج خود را در روز عاشورای حسینی برگزار کرد. 

بسیاری از مفتی های وهابی در این مراسم حضور یافتند.




 

 

 







نشریه «ساندی*تایمز» در شماره امروز خود به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شده است سرویس*های اطلاعاتی اسرائیل و عربستان در حال کار بر روی طرح*های احتمالی اقدام نظامی علیه ایران هستند.


 

 







سایت پالیسی میک با انتشار مطلبی به فعالیت و آنچه بر هفت رهبر و رئیس جمهور کنونی  جهان در ۲۰ سالگی گذشته، پرداخته است. در این گزارش به فعالیت ها و  آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس    جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری  سوریه در سن ۲۰ سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.


باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا

 
 
 
اوباما پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه کلمبیا در سال ۱۹۸۳ در رشته علوم سیاسی، به شیکاگو رفت و آنچنان که گفته می شود به موسسه های خیریه برای کمک به افراد کم درآمد پیوست. پیش از آنکه در سال ۱۹۸۸ به دانشکده حقوق هاروارد برود، رئیس جمهوری آمریکا کمی به خودش توجه کرد و به دیدار خانواده اش در کنیا رفت. وی همچنین پیش از آنکه برای اتمام درسش به دانشگاه کلمبیا در نیویورک برود ۲ سال را در دانشکده اکسیدنتال سپری کرد. بر اساس برخی از گزارش ها اوباما در آن زمان، الکل و ماری جوانا مصرف می کرده است.
 
 
 
 






 







 

آدمهایی هستند که شاید کم بگویند “دوستت دارم”
یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را
بهشان خرده نگیرید !
این آدمها فهمیده اند “دوستت دارم” حرمت دارد،
مسئولیت دارد…

 







ﭘﺴﺮ ﻧﻴﺴﺘﻰ ﺗﺎﺑﻔﻬﻤﻰ ﭘﻮﻝ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﭘﺪﺭ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺨﺘﻪ ...
_______

_______
ﭘﺴﺮ ﻧﻴﺴﺘﻰ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻰ 2 ﺳﺎﻝ ﺗﻨﻬﺎﻯ ﺗﻨﻬﺎ ﻏﺮﺑﺖ ﺳﺮﺑﺎﺯﻯ ﻛﺸﻴﺪﻥ ﭼﻘﺪ
ﺳﺨﺘﻪ ...
_______

 

 







در اسلام بر حقوق همسران و احترام متقابل یکدیگر تاکید فراوانی شده است.


داشتن حسن خلق در منزل ،سخت نگرفتن بر اهل و عیال و تکریم زنان از جمله حقوقی است که  مرد خانواده باید نسبت به رعایت آن حساس باشد.از سوی دیگر  به زنان نیز در خصوص احترام به شوهر  دستوراتی واردشده و جالب آنکه هر دستوری نیز به زیور پاداش اخروی آراسته شده تا در کنار کاری که انجام می شود افراد ،با نیت و قصد قربت از پاداش های اخروی آن بهره مند گردند.

 

روایت جالب زیر که از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم وارد شده تنها در خصوص یک کار جزئی مطرح می باشد.

 

ایشان می فرمایند:

 

هیچ زنی نیست که به شوهرش (یک لیوان )آب بدهد مگر اینکه برای او بهتر است از یکسال که روزها را روزه بگیرد و شبها را (به عبادت و بندگی )شب زنده داری کند،و خداوند به ازاء هر (لیوان) آبی که به شوهرش می دهد یک شهر در بهشت بنا می کند و شصت گناه او را می بخشد

 

ارشادالقلوب ج1 ص 175






    ایـــرانســـل  و هـمـــراه اول 

 

 

 







به مجرد خونه اجاره نمیدن
به مجرد مسکن مهر نمیفروشن
به مجرد وام ازدواج نمیدن
یه دفه به مجرد زن هم ندید هم خیال خودتونو راحت کنید هم خیال ما !

هر وقت یکی یه جوک خیلی بیمزه براتون تعریف کرد الکی بلند بلند بخندین
وگرنه فکر میکنه متوجه نشدین جوکشو تکرار میکنه و بیشتر حالتونو بهم میزنه !
تا حالا دقت کردین
که همیشه سلیقه اون کسی که کنترل تلویزیون دستشه با تو ۱۸۰ درجه فرق داره ؟
 
 
 






محمود احمدی‌نژاد متولد ششم‌آبان 1335 روز گذشته 57 سالگی‌اش را جشن گرفت.
به گزارش روزنامه شرق، جشن تولد 57 سالگی احمدی‌نژاد مانند همه کارهای رییس دولت سابق به‌صورت نامتعارف برگزار شد. سرکوچه، روی سقف اتومبیل شخصی‌اش، بدون کیک تولد یا شمعی برای فوت‌کردن. 

از ساعت حدود 18 بود که حدود 10، 20 نفر؛ چند زن‌ومرد و سه‌روحانی نسبتا جوان، دور میدان «72»نارمک سرکوچه خانه احمدی‌نژاد جمع شده و منتظر بودند. می‌گفتند به‌طور خودجوش آمده‌اند تا تولد رییس دولت سابقشان را به او تبریک بگویند. پیرزنی از سبزه‌وار آمده بود و می‌گفت از ساعت 14 منتظر احمدی‌نژاد است تا نامه‌ای به او بدهد. 

 

 







گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت به شهادت رساندن 16 مرزبان ایرانی را برعهده گرفته است.گروهکی که تروریستی وهابی با نام مستعار «صلاح الدین فاروقی» آن را رهبری می کند.




مجله مهر: سراوان، حالا برای خانواده 14 مرزبان ایرانی، نام دیگری است. نام شهری که 14 فرزند ایران را از انان گرفته. سراوان جمعه شب بوی خون گرفته بود. درگیری اشرار مسلح با نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ان قدر شدت گرفت که تا مدت ها صدای شلیک گلوله و رگبار به گوش می رسید. درگیری خونیننی که حین گشت زنی هنگ مرزبانی ایران در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان رخ داد و به شهادت 14 مرزبان ایرانی (12 سرباز وظیفه و 2 افسر درجه دار) و زخمی شدن 6 نفر دیگر انجامید.اشرار مسلح البته بلافاصله محل درگیری را ترک کردند و به پاکستان گریختند. بلافاصله در اقدامی متقابل، 16 زندانی از اشرار منطقه، توسط قوه قضائیه اعدام شدند تا مرهمی باشد بر درد خانواده های داغدار این جنایت تروریستی.






حدود 30 ساعت بعد، گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار بیانیه ای در صفحه اینترنتی خود، مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت. گروهکی که سرکرده ان، خود را ادامه دهنده «عبدالمالک ریگی» تروریست معدوم گروهک تروریستی «جندالله» بود. اما ریگی دوم مرزهای شرقی ایران کیست و گروهک او از کجا آمده؟










محل استقرار اصلی این گروه در مناطق مرزی پاکستان و ایران است و تروریستهای جیش العدل برای انجام ماموریت جمعه شب خود در مرز سراوان، به کمین سربازان ایرانی نشسته بودند.
تروریستهای جیش العدل با تشکیل سه گردان نظامی به نام های سه تن از اشرار و ترویست های به هلاکت رسیده خود یعنی گردان های عبدالملک ملازاده،نعمت الله توحیدی و شیخ ضیائی اقدام به برنامه ریزی و آموزش نیروها برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری کردند و تازه ترین جنایت آنان، جمعه شب در سراوان به وقوع پیوست و منجر به شهادت 14 مرزبان ایرانی شد.






سخت آشفته و غمگین بودم…
 به خودم می گفتم:بچه ها تنبل و بد اخلاقند 
دست کم میگیرند
درس ومشق خود را…
باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم 
 و نخندم اصلا
تا بترسند از من
و حسابی ببرند…
خط کشی آوردم،
درهوا چرخاندم...
 چشم ها در پی چوب، هرطرف می غلطید
مشق ها را بگذارید جلو، زود، معطل نکنید !
اولی کامل بود،
دومی بدخط بود
بر سرش داد زدم...
سومی می لرزید...خوب، گیر آوردم !!! صید در دام افتاد و به چنگ آمد زود... دفتر مشق حسن گم شده بود این طرف،
آنطرف، نیمکتش را می گشت تو کجایی بچه؟؟؟ بله آقا، اینجا همچنان می لرزید... ” پاک تنبل شده ای بچه بد ” " به خدا دفتر من گم شده آقا، همه شاهد هستند" ” ما نوشتیم آقا ” 
بازکن دستت را... خط کشم بالا رفت، خواستم برکف دستش بزنم او تقلا می کرد چون نگاهش کردم ناله سختی کرد... گوشه ی صورت او قرمز شد هق هقی کردو سپس ساکت شد... همچنان می گریید... مثل شخصی آرام، بی خروش و ناله 
ناگهان حمدالله، درکنارم خم شد زیر یک میز،کنار دیوار، 
دفتری پیدا کرد ……

 

گفت : آقا ایناهاش، 
دفتر مشق حسن چون نگاهش کردم، عالی و خوش خط بود 
غرق در شرم و خجالت گشتم 
جای آن چوب ستم، بردلم آتش زده بود 
سرخی گونه او، به کبودی گروید ….. صبح فردا دیدم 
که حسن با پدرش، و یکی مرد دگر 
سوی من می آیند... خجل و دل نگران، 
منتظر ماندم من 
تا که حرفی بزنند 
شکوه ای یا گله ای، 
یا که دعوا شاید 
سخت در اندیشه ی آنان بودم 
پدرش بعدِ سلام، 
گفت : لطفی بکنید، 
و حسن را بسپارید به ما ” گفتمش، چی شده آقا رحمان ؟؟؟ 
گفت : این خنگ خدا 
وقتی از مدرسه برمی گشته 
به زمین افتاده 
بچه ی سر به هوا، 
یا که دعوا کرده 
قصه ای ساخته است 
زیر ابرو وکنارچشمش،
متورم شده است 
درد سختی دارد، 
می بریمش دکتر 
با اجازه آقا …….

چشمم افتاد به چشم کودک... 
غرق اندوه و تاثرگشتم

منِ شرمنده معلم بودم 
لیک آن کودک خرد وکوچک 
این چنین درس بزرگی می داد 
بی کتاب ودفتر ….

من چه کوچک بودم 
او چه اندازه بزرگ 
به پدر نیز نگفت 
آنچه من از سرخشم، به سرش آوردم

عیب کار ازخود من بود و نمیدانستم 
من از آن روز معلم شده ام …. 
او به من یاد بداد  درس زیبایی را... 
که به هنگامه ی خشم 
نه به دل تصمیمی 
نه به لب دستوری 
نه کنم تنبیهی 
*** 
یا چرا اصلا من 
عصبانی باشم 
با محبت شاید،
گرهی بگشایم

با خشونت هرگز... 
          با خشونت هرگز... 
                   با خشونت هرگز...  

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی تابرای خوشبختی خودت دعا کنی؟ 

   سهراب سپهري







ورود ممنوع ،

توقف در حاشيه بزرگراه ممنوع ،

بوق زدن ممنوع ،

و ....

اي کاش کنار اين تابلوهاي راهنمايي ،

چند تابلوي ديگر هم بود جلوي چشمانمان ...

دروغ گفتن ممنوع ،

دورويي ممنوع ،

دزدي ممنوع ،

قتل ممنوع ،

تجاوز ممنوع ،

حسادت ممنوع ،

خساست ممنوع ،

بي ايماني ممنوع ...

و در يک کلام ،

يک تابلو نصب کنند و بگويند ،

لطف کنيد انسان باشيد ،

ممنون ...







1- نوشابه عامل افزایش فشار خون است

فشار خون بالا یک عامل خطرزا برای بیماری قلب و عروق است. خطر حمله قلبی یا سکته مغزی برای کسی که میزان فشار خون او 5/13 بر 5/8 است دو برابر کسی است که فشار خون او 5/11 بر 5/7 است.



بررسی* های محققان انگلیسی و آمریکایی نشان می *دهد به ازای هر قوطی نوشابه شکردار که در روز مصرف شده باشد، فشار خون به *طور منظم بالاتر می *رود.


داده *های مربوط به بیش از 2هزار و 500 نفر نشان می *دهد که نوشیدن بیش از 355 میلی لیتر آب میوه ی شکردار یا نوشابه ی گازدار در روز می *تواند توازن فشارخون را به هم بزند.




دانشمندان معتقدند که شکر زیاد در خون باعث به هم خوردن حالت عادی رگ* ها و میزان نمک در بدن می* شود. نوشیدنی *های رژیمی که با شیرین کننده* های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین خطری را ندارند. مالکان صنعت نوشابه *سازی می* گویند که محصولات آن ها در صورتی که به اندازه مصرف شوند، خطری ندارند. انجمن قلب آمریکا می* گوید که نباید هفته *ای بیش از 3 قوطی 355 میلی لیتری نوشابه مصرف کرد.


در این مطالعه در 4 مورد از داوطلبان 40 تا 59 ساله از انگلیس و آمریکا خواسته شد تا آن چه را در 24 ساعت قبل نوشیده بودند، ثبت کنند. همچنین نمونه ادرار آن ها گرفته و فشارخون شان اندازه* گیری شد. به ازای مصرف هر یک قوطی اضافه نوشابه شکردار در روز، فشار بیشینه داوطلبان 6/1 میلی متر جیوه و فشار کمینه آن ها 8 دهم میلی* متر جیوه بیشتر بود.


در مجموع به* نظر می *رسید کسانی که مقدار زیادی نوشیدنی *های شیرین شده با شکر مصرف می* کردند، رژیم* های غذایی بدتری داشتند و احتمال اضافه وزن آن ها بیشتر بود. اما صرف *نظر از این مسئله، ارتباط آن با فشار خون حتی پس از احتساب عواملی مثل وزن و قد، قابل توجه بود.

 







 

یکی از سرداران بزرگ تاریخ ایران در زمان هخمنشیان آریوبرزن بود که در زمان حمله اسکندر مقدونی به ایران از سرزمین خود با شجاعت دفاع کرد و در این راه کشته شد .عده ای او را از اجداد کرد ها يا لر ها می دانند.

اسکندر مقدونی پس از پیروزی در سومین جنگ خود با ایرانیان که به جنگ آربل Arbel یا گوگامل Gqugamele مشهور است در سال ۳۳۱ پیش از میلاد مسیح ،بابل و شوش و استخر (در استان فارس کنونی) را از آن خود ساخت و تصمیم به دست یافتن به پارسه گرفت و به سوی پایتخت ایران حرکت کرد .

اسکندر سپاه خود را به دو بخش تقسیم کرد . یکی از بخش ها به فرماندهی شخصی به نام پارمن یونوس از راه جلگه رامهرمز و بهبهان به سوی پارسه حرکت کرد و خود اسکندر نیز با سپاه سبک اسلحه از راه کوهستان (کو ه های کهگیلویه) روانه پایتخت ایران شد و در تنگه های در بند پارس (برخی آن را تک آب و گروهی آن را تنگ آری می دانند) با مقاومت ایرانیان روبرو شد.

 







مَـرد ، مُـرد ...
وقتی تختی ها شدن
رضازاده ها
مَـرد ، مُـرد ...
وقتی داش آکل و کوچه مردها شدن
اخراجی ها و چارچنگولی ها و ..
مَـرد ، مُـرد ...
وقتی فرهاد و فریدون فروغی
ساسی مانکن ها وعلیشمس ها
مَـرد ، مُـرد
وقتی ترانه هایی مثل گنجشکک اشی مشی و فریاد زیرآب شدن
پارمیدا و فازت چیه و حالم بده
مَـرد ، مُـرد
وقتی آبجو شمس و ودکا آرارات
شدن ...
ودکا ها؛ ویسکی ها و کنیاک های قلابی
وبالاخره
وقتی دخترامون که روزی بچه محل واسه آبروش جون میداد
شدن""""داف"""
و
مردانگی معنا شد
در ...
"ریش "
مَـرد ، مُـرد و مردی و مردانگی فراموش..







گزنه گیاه کوچکی است که همه جا می*روید. اگر خواص گیاه گزنه را بشناسید خواهید دید که بر خلاف ظاهر خشن و گزنده*اش چقدر با سلامتی*تان مهربان است. 9خاصیت دارویی گیاه گزنه درد مفاصل، ریزش مو، عفونت*های ادراری، خستگی، مشکلات پروستات و غیره را می*توان با دست*های خشن همین گیاه درمان کرد. در این مقاله بیشتر راجع به گزنه صحبت و خواص آن را بررسی می*کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. جوشانده*ی گیاه گزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان
گزنه این گیاه دارویی سرشار از سیلیس و عنصر بور می*باشد که برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان موثر است. پوکی استخوان در نتیجه*ی از بین رفتن املاح معدنی از بدن بروز می*کند که معمولاً از پنجاه سال به بعد افراد را مبتلا می*کند.

 









 







 




اگر توجه کنید وقتی یه میز گرد ((شرمنده در این جا مستطیلی)) بین پسران برگزار میشه همه به گوینده توجه میکنند ولی اگر یه همچین چیزی در بین دخترا برگزار بشه به همه نگاه میکنند الا گوینده ، گوینده خودشم داره پرنده می پرونه   توجه کنید به تازگی یک توانایی دیگری نیز در دختران کشف شده که در حالتی که دارن شما رو نگاه میکنند دوستشون که ۲۵۰ درجه با اون یکی فاصله داره رو نیز میبینن پس مواظب خودتون باشید خیلی خطر داره این قابلیت در موجود دیگری تا به امروز مشاهده نشده !







 سلمان فارسي که رحمت خدا بر او باد، مي‌گويد: وقتي که پيامبر (ص) در شان علي (ع) فرمود: 

من شهر علم هستم و علي، دروازه آن شهر است،

منافقان در مورد علي (ع) حسادت شديد ورزيدند و بين خود توطئه کردند تا علي (ع) را در همين مورد (علم) به نظر واهي خودشان، درمانده کنند. 

توطئه آنها اين بود که چندنفر هرکدام جداگانه نزد علي (ع) بروند و
سوال کنند: علم بهتر است با ثروت؟ 

 







 

 







 


طبق آخرین یافته یک موسسه پزشکی در آمریکا نوع سرطان جدید پوستی کشف شده است که عامل محرک و ایجاد کننده آن توسط اکسید نیترو سیلور ایجاد می شود.
     هنگامی که کارت های شارژ تلفن همراه، و یا کارتهای اینترنت و تلفن را خریداری میکنید، قسمتی را که باید با ناخن بخراشید محتوی این ماده بوده که سرطان زا اعلام شده است لذا توصیه شده است که خراشیدن این بخش از کارت ها را با پوست انگشتان یا ناخن انجام ندهید.







  عسکراولادی 80 ساله با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد.

 

 
 
 






 آراستگی و توجه به نوع پوشش و ظاهر از مصداق های زیبایی است . 

به فرموده امام صادق(علیه السلام) «خداوند به یقین زیبایی و آراستگی را دوست می دارد و بدحالی و خود را بدبخت و نادار و بیچاره و ضعیف نشان دادن را زشت می دارد . » 

در اسلام توجه به زیبایی ظاهر توسط پیشوایان دین سفارش شده است .
رنگ کردن موی سفیدرسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود : 
«مثل یهود و نصاری نباشید. سفیدی موی خود را (با خضاب و مانند آن) تغییر دهید.»

 

 







 خدای خوب من

ما چقدر نادانیم که می خوایم تو رو ببینیم!

 

می خوایم تو رو با این چشما ببینیم...

 

هر چه هم سعی می کنیم و ضل می زنیم چیزی یا کسی رو نمی بینیم!!!

 

مشکل کجاست؟

 

آره مشکل اینه که ما دنبال چیزی یا کسی...می گردیم!

 

خوشحالم که نمی بینمت!

 

خوشحالم که دیدنی نیستی!

 

خوشحالم که خودتو اینجوری به ما نشون ندادی!

 

آخه می دونی چیه؟

 

ما عادت داریم هرچیزی رو می بینیم بعد یه مدت برامون عادی میشه...

 

اما این اصل مشکل نیست!!!

 

ما یه عادت بدتر نیز داریم؛چیزایی رو که برامون عادی میشه می ذاریم یه گوشه و کنار!!!

 

از این می ترسم...

 

ازت ممنونم که اینگونه نشدی!






 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در منزلی مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی 
تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 65 را ساعت 18:25 دقیقه دیروز شنبه به محل حادثه در خیابان ابوذر، خیابان برزو، کوچه سبوحی اعزام کرد. 


 


تیمی از آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک حلقه مار یک متری در حیاط منزل مسکونی باعث رعب و وحشت اهالی منزل شده است. 


 



در این عملیات، آتش نشانان مار با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری) این مار را صید کرده و به نگرانی ساکنین خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.
 







 

1. آنچه را گذشته است فراموش کن و بدانچه نرسیده است رنج و اندوه مبر
2. قبل از جواب دادن فکر کن
3. هیچکس را تمسخر مکن
4. نه به راست و نه به دروغ قسم مخور
5. خود برای خود، زن انتخاب کن
6. به ضرر و دشمنی کسی راضی مشو
7. تا حدی که می توانی، از مال خود داد و دهش نما
8. کسی را فریب مده تا دردمند نشوی
9. از هرکس و هرچیز مطمئن مباش
10. فرمان خوب ده تا بهره خوب یابی
11. بیگناه باش تا بیم نداشته باشی
12. سپاس دار باش تا لایق نیکی باشی
13. با مردم یگانه باش تا محرم و مشهور شوی
14. راستگو باش تا استقامت داشته باشی
15. متواضع باش تا دوست بسیار داشته باشی
16. دوست بسیار داشته باش تا معروف باشی
17. معروف باش تا زندگانی به نیکی گذرانی
18. دوستدار دین باش تا پاک و راست گردی
19. مطابق وجدان خود رفتار کن که بهشتی شوی
20. سخی و جوانمرد باش تا آسمانی باشی
21. روح خود را به خشم و کین آلوده مساز
22. هرگز ترشرو و بدخو مباش
23. در انجمن نزد مرد نادان منشین که تو را نادان ندانند
24. اگر خواهی از کسی دشنام نشنوی کسی را دشنام مده
25. دورو و سخن چین مباش و نزدیک دروغگو منشین
26. چالاک باش تا هوشیار باشی
27. سحر خیز باش تا کار خود را به نیکی به انجام رسانی
28. اگرچه افسون مار خوب بدانی ولی دست به مار مزن تا تو را نگزد و نمیری
29. با هیچکس و هیچ آیینی پیمان شکنی مکن که به تو آسیب نرسد
30. مغرور و خودپسند مباش، زیرا انسان چون مشک پرباد است و اگر باد آن خالی شود چیزی باقی نمی ماند...

 

 







 جـاده چالـوس، چهارمیـن جـاده زیبای جهـان اما خطـرناک


جاده 59، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند. تا اواخر دوره قاجار جاده ای بین کرج - چالوس وجود نداشته است و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستاهای این منطقه را تشکیل می‌داده است اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

 

بقیه در ادامه مطلب....

 







 

آهای شمایی ک روتون اسم دختر میذارن
چقد قشنگ میشه اگه به جاش اسم خر بذارن


 
 
ولی اینو آخه میدونی...؟
خرم یه جو مرام داره
خرم شکایت میکنه
روش اسم دختر بذارن..
 
 
 
 
خودتو قاضی بکنی
میفهمی ک بد نمیگم
بچه چیه،حقیقته ....
روزی هزار دفه میخاد خودشو نقاشی کنه
با هر بهونه ای میاد گلارو  آب پاشی کنه...
 
 
 
 
آینه گریه میکنه .... آخه اونم خسته شده...
از دست این بی آبرو درا همه بسته شده ...
 
 
 
 
واسه اونا وفا چیه؟
نگاه بی گدار چیه؟
عشق و برید مرامشون
دوز و کلک تو کارشون...
 
 
 
 
تا جنس بهتر میرسه
قول و قرار یادش میره
جنس اگه خراب باشه
میاد سراغت دوباره...
 
 
 
 
موقع ازدواجشون
ب فکر پول و پله اند
تو نرخ سکه و طلا
ب فکر دام و تله اند
 
 
 
 
گور بابای معرفت
واس اونا فرق نداره
یکی بیاد،یکی بره
واسشون غرب و شرق نداره
 
 
 
 
گربه صفت تر از اونا
پیدا نمیشه هیچ کجا
پیش میکنی میاد پیشت
سکه بشه پیله دیگه ...
فقط می خنده به ریشت
بی چشم رو  و بی آبرو
آخر سکه دو رو
هزار تا رنگ عوض میکنه
آخرشم بی آبرو .....
آخرشم بی آبرو .....
 
 

 

 
 
هر چی متلک یادته بگو تا بارشون کنم ..!
پر رو تر از اونا دیگ رو دستشون نمیاد
میره میخان سوارشون کنن...
علاف ، بیکارا....
از اونا فایده دارن و سود...
دیگه بگین ....؟ دیگه بگین...؟ دیگه بگین....؟
 
 
 
 
 






 صادق هدایت در کتاب بوف کور خود مینویسد:



1. اکثر ما ایرانی ها تخیل را به تفکر ترجیح می دهیم.

2. اکثر مردم ما در هر شرایطی منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می دهیم.

3. با طناب مفت حاضریم خود را دار بزنیم.

4. به بدبینی بیش از خوش بینی تمایل داریم.

5 . بیشتر نواقص را می بینیم اما در رفع آنها هیچ اقدامی نمی کنیم.

6. در هر کاری اظهار فضل می کنیم ولی از گفتن نمی دانم شرم داریم.

7. کلمه من را بیش از ما به کار می بریم.

8. غالبا مهارت را به دانش ترجیح می دهیم.

9. بیشتر در گذشته به سر می بریم تا جایی که آینده را فراموش می کنیم.

10. از دوراندیشی و برنامه ریزی عاجزیم و غالبا دچار روزمرگی و حل بحران هستیم.

11. عقب افتادگی مان را به گردن دیگران و توطئه آنها می اندازیم، ولی برای جبران آن قدمی بر نمی داریم.

12. دائما دیگران را نصیحت می کنیم، ولی خودمان هرگز به آنها عمل نمی کنیم.

13. همیشه آخرین تصمیم را در دقیقه 90 می گیریم.


1۴. هنگامی که به هدف مان نمی رسیم، آن را به حساب سرنوشت و قسمت و بد بیاری می گذاریم، ولی هرگز به تجزیه تحلیل علل آن نمی پردازیم.

۱۵. مرده هایمان را بیشتر از زنده هایمان احترام می گذاریم.

۱۶. در ایران کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد.

  17. همیشه برای ما مرغ همسایه غاز است.

۱۸. به هیچ وجه انتقاد پذیر نیستیم و فکر می کنیم که کسی که عیب ما را می گوید بدخواه ماست.


۱۹. به هنگام مدیریت در یک سازمان زور را به درایت ترجیح می دهیم.

۲۰. وقتی پای استدلالمان می لنگد با فریاد می خواهیم طرف مقابل را قانع کنیم.

۲۱. در غالب خانواده ها فرزندان باید از والدین حساب ببرند، به جای اینکه به آنها احترام بگذارند.

۲۲. اعتقاد داریم که گربه را باید در حجله کشت.

۲۳. اکثرا رابطه را به ضابطه ترجیح می دهیم.

۲۴. تنبیه برایمان راحت تر از تشویق است.

۲۵. غالبا افراد چاپلوس بین ما ایرانیان موقعیت بهتری دارند.

۲۶. اول ساختمان را می سازیم بعد برای لوله کشی، کابل کشی و غیره صدها جای آن را خراب می کنیم. در شهرسازی هم از چنین مهارتی برخورداریم.

۲۷. وعده دادن و عمل نکردن به آن یک عادت عمومی برای همه ما شده است.

۲۸. قبل از قضاوت کردن نمی اندیشیم و بعد از آن حتی خود را سرزنش هم نمی کنیم.

۲۹. شانس و سرنوشت را برتر از اراده و خواست خود می دانیم. 







 

وقتی‌ که فقط 7 سالم بود، به پدرم می‌گفتم که آرزوم اینه که یه خونه مثل خونه مایکل

جکسون داشته باشم، پدرم هم همیشه لبخند میزد و میگفت کریس این مدل خونه‌ها

فقط برای آدم‌های پولداره و ما نمی‌تونیم توی همچین خونه ای‌ زندگی‌ کنیم، اما من

حالا یک خونه بهتر از اون رو دارم، ولی‌ هر روز و شب افسوس میخورم که پدرم نیست

که این رو ببینه، ولی‌ مطمئنم که همیشه هوای من رو از آسمون داره و از اون بالا به

من نگاه میکنه. الان دلم بیشتر از هر زمانی‌ برای پدرم در شب کریسمس تنگ شده!






صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 58 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.